tisdag 15 oktober 2013

Sjuklingar

Idag var vi hemma i omgångar, alla utom Hedda. Truls vaknade inte förens 07:30, och då var han lite ledsen med lätt feber och ville inte gå till dagis. Så han fick stanna hemma idag. Men Hedvig och jag (Pär) gick till dit ändå. När jag lämnat henne var det dags att åka och besöka läkaren på vårdcentralen, eftersom jag gått och varit förkyld i omgångar sedan augusti. Träffade en läkare som skrev ut lite penicillin och tog lite prover. Så nu jävlar ska jag väl bli kvitt den där förkylningen.

Sen åkte jag hem och löste av Elisabeth i VABandet, hon hade ett möte hon inte ville missa, så jag tog över lastandet av lego på lastbilen.
Sen blev det en rolig dag hemma med en inte alltför krasslig Truls. Vi spelade bordshockey, åt glass, busade i soffan och drog iväg och tvättade bilen.

Sen kom brudarna hem och vi hade en trevlig hemmakväll med kycklingwraps och en spännande sallad...

Inga kommentarer: