söndag 13 oktober 2013

Premiär!!

Ursäkta den bristfälliga uppdateringen av bloggen.


Igår åkte jag, Truls och Sigge (vovven) in på bio för att se Pixars nya film, Flygplan. 




Tyvärr hade Truls lite feber igår och det släpade nog efter idag. Så när godispåsen tagit slut så ville han sitta i min famn, väl där tog det inte lång tid förens han somnade. 


Jag gjorde några försök att väcka honom, men han sov som en stock. Och efter en liten stund gjorde jag honom sällskap in i drömmarnas värld. Vi vaknade iaf så vi såg slutet på filmen.



Efter filmen gick vi upp på mitt jobb och hämtade lite prylar, och spelade bordshockey. 



När vi landade hemma spelades det hockey på gatan och kördes cykel på cykelbanan en stund innan det var dags att avrunda dagen med lite blåbärspaj och pizza.
Efter maten passade jag på att åka på bio igen! Första gången jag varit på bio två gånger samma dag. Nu var det Patrik från jobbet som var sällskap och vi såg Through the never med Metallica. En riktigt cool konsertfilm, med en fiktiv story som pågick parallellt med musiken. Det var den första 3D-filmen jag sett, och det var riktigt bra gjort. Emellanåt kändes det nästan som att man var med på scenen. En skön avslutning på en skön dag!

Inga kommentarer: