torsdag 6 juni 2013

6:e Juni 2013

Segrarinnan!


Nationaldagen firades med en tripp till Högbo bruk. Där körde pappan ett 60 kilometers mountainbikelopp medan mamman och barnen badade, matade getter och fikade på en filt i solskenet. Cyklingen gick jättebra, jag var bara 25 minuter efter segraren (Fredrik Eriksson, fd. förbundskapten och lvg-proffs). Jag kom på en härlig 28:e plats!
Innan starten så hann vi se när min kollega Åsa fick ställa sig högst på prispallen i 20-kilometersloppet! Och efter loppet bjöd Åsa och Pär på afterbike med grillad fjällkofilé och massa goda tillbehör. Men godast var ostbågarna sa Hedda!
Nu sitter vi i bilen och cruisar genom ett försommarhärligt Dalarna mot Malung. Gissa var sista bilden är tagen?


Just ja, jag lyckades lifta med en bröllopspyntad hästdroska när jag mötte upp resten av familjen efter att jag duschat av mig leran och svetten. Rolig avslutning på Högbotrippen :)

Inga kommentarer: