torsdag 17 mars 2011

203 dagar i fångenskap

Avslutade gårdagen med lite yoga.  

Solhälsningen
Och så hunden!
Och nu i morse kände jag att övningarna till slut gett resultat. Så satte mamma ned mig på lekfilten efter morgonens sångstund. Jag såg min chans. Tyvärr hann jag inte komma så långt innan jag blev upptäckt, men jag låtsades som ingenting, pillade lite på mattfransarna och gurglade så gulligt jag bara kunde. Jag tror hon gick på det. Nytt försök i morgon!

Ånej, morsan!... ä tää brlblr IIIIIuuuhhh etee tetee bababa

2 kommentarer:

Unknown sa...

Träna på! Mammas Mobbo kommer och tar tid sen! Isabel blir 7 år idag! Hon hälsar! Det gör förresten Klara, Alice och Erika med! Pssst. se till att morsan får lite träning me' /gammelmobbo Håkan

Truls sa...

Doh! Glömde ju gratta på födelsedagen! :-( Hurra i efterskott!