måndag 8 december 2014

Västerås del 1

Vi åkte till Västerås andra advent för att julhandla och kolla in Bitte & co's nya radhus (fabulous!). Pär hade varit på julfest så jag fick äran att köra hela vägen, vilket uppskattades av barnen eftersom han, citat, kör så sakta. Slut citat. 

När vi väl hittade fram till huset (efter en liten sightseeing i området) visade det sig att Oskar valt samma tröja som den Truls hade valt. Oddsen på det?! 

Jag lämnade familjen där och mötte Bitte på stan. Blev helt i chock eftersom jag hittade dit jag skulle direkt trots att jag inte följde Niklas vägbeskrivning överhuvudtaget. Vi fick aparmar och lågt blodsocker flera flera gånger så vi fick till slut ta ett depåstopp, trots flow i julklappsinköpen, och möla i oss kakor och kaffe. Stackars oss. 

Inga kommentarer: